23 Şubat 2013 Cumartesi

dağınık başlık haydın tutun ucundan toparlayalım yapıncaklarım...



Fona ed sheeran'dan "give me love" şarkısını koydum lakin şarkıcıyı hiç bilmeden hatta listeme nerede ve hangi zihniyetle koyduğumu bilmeden girivermiş neyse duygusal bir başlangıç için iyi bir seçim oldu zannımca... Ortamı da hazırladığıma göre gelelim yine iç sıkıntımıza...
Hayalci kınalı yapıncaklarım için hüzünlü sözler biriktirdim içimde. Hani bu hep herkesten farklı olduğunu sanırken, aslında insanların ortak bildikleri ve paylaştıkları şeyleri kaçıran ve sonra bir kenarda kendini umutsuz vaka addederek hayata küsen yapıncaklarıma. Bu bir itiraf başlangıcıdır, yani sanırsam o yönde gidiyor. Hep kıskanmışımdır her şeyi bilen (ya da en azından biliyor görünen) canlıları. Ben spordan hiç bir zaman anlamadım. Aslında anlayabileceğim bir dönem oldu ama bana saçma geldi bir şeyi uzun süre takip etmek ya da ne bileyim onu deli gibi istemek. Bunlar benim aşırı açgözlülüğümden, tembelliğimden... bla bla bla ya da buna benzer beni kötü bir canlı gösterecek bütün sayabileceğim özelliklerimden kaynaklanıyor olabilir. Ama en önemlisi galiba çabuk sıkılmam. Bilmiyorum tüm yapıncaklarda da işler böylemi ilerliyor? Ama bende çok eksiklik varmış gibi geliyor. Bazen diyorum yaşamak için çok yetersizim. Sonra diyorum "kime ve neye göre , kim ki bunlara standart belirleyenler? kaldı ki bu standartlar oluşturulabilecek bir şey mi ?" Kendimi çok yabani hissediyorum. İnsanları görmek istemiyorum. Dokunmak, konuşmak, zaman harcamak istemiyorum onlar için. Hatta kendim içinde zaman harcamak istemiyorum çoğu zamanlar. Bugün iş arkadaşım eve kadar bıraktı ve yolda biraz sohbet ettik. Aklımda en çok takılı kalan cümlelerden biri "maneviyatı güçlü olmayan insanlar intihara daha meyilliymiş." oldu. yoo bunu ergenken, bizden daha ergen olan ebeveynlerimi korkutmak için söylediğimiz sözlerden biri olarak düşünmeyin. İntiharı düşünecek kadar meraksız biri değilim, hikayemi sonuna kadar okumayı planlıyorum, tabi yolda yazarın başına bir aksilik gelmediği sürece =P. Neyse hani şu dokunmak istemediğim insanlar var ya hah işte onları çok özlüyorum bazen. Diyorum ki toplaşıp sohbet etsek ya.
Hayata ilginizi ve isteğinizi hiç kaybetmeyin yapıncaklarım. Uzun sürede başarılı olacağınız ve nitekim sizi o kadar süre oyalayacak amaçlar belirleyin kendinize ki arada sıkılıp hayatın kontrolünü elinizden kaçırmayın. bilmiyorum aklım çok fazla ve gereksiz karışık. her şey çok anlamsız geliyor bazen - bazen mi dedim ? bu aralar hemen hemen her boşlukta düşünmekten sıkılmam hiç bunu. Bence beni bu hale hiç aşık olamamış olmak getirdi =P. Hani her şeyi ona bağlarız ya yapmadan edemedim. Biliyorum çok dağınık oldu. Düşünün bir kere yapıncaklarım sizin için karmaşık gelen bu yazıcık benim romanın sadece özet kısmı. tamam çok başarılı bir yazar olduğumu hiç bir zaman söylemedim kızmayın bu karmaşaya. Sadece bilemiyorum, acaba ne amaçlamalıyız hayatta bilemiyorum? Ya da bir şeyi tutkuyla seven insanlara hayranlık beslemek dışında herhangi bir empati kuramamak sinirimi bozuyor ya da şöyle diyeyim çok fazla empati kurmakta beni delirten olabilir... Ergen gibi hissediyorum kendimi, bu kadar yıl yaşamışım ama elimde evet "aferin kınalım" diyebileceğim bir şey yokmuş gibi hissediyorum. Ben bu kadar kendimi beğenmezken bu insanlık nereden buluyor bu ego yapacak şeyi? Ben mi çok beceriksizim, yoksa yine ben mi çok şapşiğim hayır yani bir ben mi bu kadar cahil hissediyorum kendimi? Kim lan bu her şeyi bilme süresine, hevesine ve inancına sahip gereksiz akıllı canlılar verin le her birini tek tek zayıf noktalarından çökertçem. Bak bakalım bir daha yeni bir şeyi keşfetmenin ya da sevdiği bir konu hakkında bigisine derinleştirmenin zevkine varabilecekler mi? Nihahah neden gülmediğimi bilmeden ve iyici garip ruh hallerine daha fazla girmeden kendimi gereksiz zaman harcadığım işlerime bırakıyorum... Giderken fizy listemden nouvelle vague "the killingmoon"u söylüyoor...

Not: siz siz olun bneim ettiğimi etmeyin, gerçekten sevdiğiniz şeylere gerçekten zaman ayırın, yüzeysel yaşamayın yapıncaklarım. KInalarınızı akmışlarını yenilemiş ve mis kokmuş biçimde şimdi atılın hayal aleminden kara alemine...
Not 2: yazımı hiç revize etmeden koyuyorum kınalılar malum daha sonra düzeltme yapacak kapasiteye henüz ulaşabilmiş canlı türüne mensup değilim...(=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder